Пропустити головне навігаційне меню

Робити вибір заздалегідь

Пісня: “Вибирай правдивий шлях” (Збірник дитячих пісень, с. 82)

Робити вибір заздалегідь

Попросіть їх уявити, що вони стоять на цій дорозі і бачать перед собою це перехрестя. Запитайте:

  • Яким би шляхом ви пішли?
  • Чому?

Скажіть вашій сім’ї, що багато провідників Церкви у своїх виступах згадували один момент з історії про Алісу в країні чудес. (Якщо у вас є ця книга, покажіть її вашим дітям і нехай вони розглядають в ній малюнки). В одному із своїх виступів Президент Томас С. Монсон сказав:

“Не будьмо ж такими нерішучими, як Аліса в [казці] “Аліса в країні чудес”. Ви пам’ятаєте, як вона підійшла до роздоріжжя, маючи обрати одну з двох доріг, кожна з яких вела вперед, але в різних напрямках. Аліса побачила Чеширського кота, у якого й спитала: “Яку дорогу мені обрати?”

Кіт відповів: “Все залежить від того, куди ти хочеш прийти. Якщо ти не знаєш, куди хочеш прийти, то немає значення і якою дорогою ти підеш”.

На відміну від Аліси ми всі знаємо, куди хочемо прийти, і нам дійсно важливо, якою дорогою ми підемо, бо, вибираючи свій шлях, ми обираємо сво[є місце призначення]” (Tомас С. Монсон, “Tри принципи вибору”, Ліягона, листопад 2010).

Поясніть вашим дітям, що “місце призначення” це місце, куди хтось прямує. Коли Президент Монсон каже, що ми знаємо, куди хочемо піти, він має на увазі, що ми хочемо повернутися до нашого Небесного Батька. І він також каже нам, що коли ми вибираємо шлях, яким іти, ми також вибираємо, куди зрештою потрапимо.

Тепер покладіть три зображення, або три різних предмети (чи набори предметів) в кінці трьох доріг, які ви показали на початку уроку. Одне зображення (предмет) має ілюструвати щось найдорожче і найбажаніше для дітей — багато смачної їжі або дуже велику іграшку, про яку вони мріють, велику вечірку, і т. д. Інше зображення (чи предмет) має символізувати чудовий подарунок, але не такий хороший, як перший. І третє зображення (предмет) має символізувати будь-що доступне дітям щодня — можливість лягати спати, склянку води, шматочок фрукта. Запитайте дітей, який шлях вони оберуть. Поясніть їм, що зараз, коли вони бачать, куди хочуть дістатися, дуже легко вибирати шлях.

Потім попросіть дітей уявити, що вони підходять ближче до перехрестя цих доріг і бачать, що ці три дороги дуже відрізняються. Дорога, яка веде до першої нагороди, — кам’яниста і пролягає під пекучим сонцем, дорога, яка веде до другої нагороди, — це шлях через ліс, а третя дорога — асфальтована і проходить через зелений парк, вони можуть їхати нею на авто. Запитайте:

  • Коли ви бачите дороги зблизька, чи виникає у вас бажання вибрати інший шлях?

Нагадайте вашій сім’ї, що коли ми вибираємо інший шлях, ми також вибираємо інше місце призначення. Поясніть, що часто в нашому житті нам треба вибирати, яким шляхом іти, шлях до нашого Небесного Батька може бути нелегкий й іноді у нас буде бажання вибрати інший, легший шлях. Ми можемо забувати в такі часи про нашу ціль.

Президент Монсон сказав:

“Я благаю вас прийняти рішення прямо тут і прямо зараз не відхилятися з путі, яка вестиме до нашої мети: вічного життя з нашим Небесним Батьком” (Tомас С. Монсон, “Tри принципи вибору”).

Покажіть вашим дітям малюнки внизу. Допоможіть їм прочитати текст кожної ситуації або прочитайте їм його і попросіть їх вирішити, яку відповідь вони б дали у тій ситуації. Зверніть увагу, що деякі ситуації нескоро з’являться в їхньому житті (бо вони, наприклад, ще не ходять до школи і їм не треба виконувати домашні завдання). Але якщо вони зроблять правильний вибір зараз, їм легше буде прийняти вірне рішення, якщо така ситуація у них виникне.

Придумайте разом якісь інші ситуації, які можуть виникнути в житті ваших дітей, коли їм треба буде вирішити, що відповісти або що зробити.

Робити вибір заздалегідь 180129

Пригощення: Персиковий кобблер

  • 1 банка консервованих персиків вагою 800 г (поріжте тонкими скибочками, якщо вони ще не порізані)
  • кориця
  • 1 склянка борошна
  • 1¼ ч. ложки розпушувачу тіста
  • ¼ ч. ложки солі
  • 1 склянка цукру
  • 1 яйце
  • 60 г мʼякого масла

Розігрійте духовку до 175°C. Злийте рідину з персиків і посипте їх корицею. Помістіть їх у посудину для випікання розміром 22х22 см. (У посудині 22х33 см можна готувати за цим рецептом подвійну порцію).

Збийте разом яйце, цукор і борошно до повного перемішування. Викладіть це на персики. Цю суміш з борошном оббризкайте зверху розтопленим маслом. Випікайте протягом 45 хв або поки не підрум’яниться. Подавайте із збитими вершками чи морозивом.

Пригощення